četrtek, 20. maj 2010

Volja .. ki je včasih ni









Življenje nas skozi čas bivanja vodi po poti,
na kateri se srečujemo z različnimi preizkušnjami,
ki so različne in nekatere nas izčrpajo.
..
Pridejo obdobja, ko me prime, da bi se zavlekla v nek kot …omaro ..
nekam kjer bi bila preprosto sama, se zapakirala v velik zaboj in poslala nekam daleč.
Vsi poznamo take trenutke .. prav vsi, samo nekateri to tudi na glas priznamo.
Različne tegobe nas črpajo in mučijo .. počutimo se nemočni, ranjeni,
izdani … in še in še bla bla bla ..
..
Res je … BLA BLA BLA
..
KAJTI
Ko vidiš moč ljudi … ki jih je že marsikdo odpisal
in ugotoviš
da preprosto zmorejo, ker imajo VOLJO,
ki je tebi/meni ta hip primanjkuje in se smilim/o sama/i sebi
…..
me/te lahko postane sram,
kajti … bodimo iskreni
ni nam hudega,
res je, da so naše tegobe pač naše,
pa vseeno,
ozrimo se vase,
zamislimo se
in se vprašajmo
..
SMO STORILI DOVOLJ?
..
Volja, ki je včasih ni …nam primanjkuje
ob tem pa je potrebno
le pogledati vase,
jo najti v sebi
se pognati naprej
KER PREPROSTO ZMOREMO!!!!!!


ta trenutek me je res sram ... moje težave niso niččččččččč
poglejte si prispevek v linku in razumeli boste o čem govorim
http://www.youtube.com/watch?v=c3Ffkvb7S3c

Ni komentarjev:

Objavite komentar