ponedeljek, 17. maj 2010

tokratno pisanje ... malo drugače ..

Prisluškovanje

Včasih se mi meša … kr tko, za po vrh, pravi dolgolaska.
Čudno ne ?!… Niti ne pravi sogovornica … to je normalno, hormoni pač norijo,
to so ta leta. Temu se ne ogne nihče, tudi moški ne, pametuje naprej bjonda.
EJJJJJ ampak … nadaljuje dolgolaska .. ni in ni mi dost.
..
Bjonda pade v smeh … prav ta smeh me je pritegnila, da sem pričela vleči na ušesa
… nalezljiv .. iskren in prijeten. Rada imam iskren smeh .. tisti iz srca.
Evo me je že zaneslo … skratka bejba plane v smeh
In nadaljuje. Ne seri stara, daj si duška. Doma maš tak al tak dolgčas.
Privošči si.
Misliš? .. komaj slišno šepne druga.
Ma ja itak, nadaljuje bjonda, zakaj ne, samo enkrat živiš!
Poglej mene, kaj mi manjka … nič .. in lepo mi je.
Doma smo vsi dobe volje pa se preživi.
Tišina … dolgolaska strmi v tla … Še nekaj je, začne negotovo.
Bjonda dvigne obrvi in jo opazuje .. No daj že, zini, jo priganja.
Rada bi še kaj drugega … njo , več .. njih, ob tem zardi in strmi v tal.
Zadrega, ki jo zajame je … res velika.
No sedaj si pa tiho … bolje, da bi molčala, sorry pozabi.
Želi vstati, ko jo .. negovana in urejena dlan .. pogladi po stegnu; sedi in ne nori.
..
Tišina mene kot opazovalko dela nestrpno … presedem se … in čakam
Sekunde pa se vlečejo, hipnotično strmim v dlan na stegnu ženske …
prav počasi se premika višje. Nagajiv nasmeh šine preko obraza, ko se obrne k njej
in reče; poglej me, slišiš .. poglej me no.
Dolgo lasje mehko objemajo zardeli obraz, ki ga zadrega le še polepša.
Skupaj si bova privoščili … skupaj..
Dvigne roko s stegna na svoje ustnice, poljubi prste
in jih nežno spusti na ustnice ženske ob sebi 


Ob dotiku mi zastane dih .. koliko nežnosti,
koliko …. tistega več …
Blagor jima, me prešine …. ko me kretnja dolgolaske skoraj vrže s klopi.
Nežno prime dlan … in posrka prste med ustnice …
Mamljiv prizor … zmedeno se ozrem naokoli …. Nikjer nikogar,
le mi tri, no oni dve in jaz na drugi klopci.
Ponovno se obrnem k njim in ..
hipnotični prizor me posrka … potegne med njiju, ki se kot dve sireni
predajata omami objema, brez zadržkov …. Ko roka drsi po hrbtu
me prav tam .. spreletijo mravljinci … ko dahne poljub na ustnice,
čutim sapo, ki se je dotika ..
ko .. ko po meni gomazijo roke, kot dotik, ki ga ni … njegova moč
in silovitost pa rušita … energija, ki me je zajela.
Ne morem več … obrnem se .. vstanem in krenem proč,
ko ob drevesu opazim postavo ..
Komaj zaznavna silhueta v objemu mogočne vrbe, ki se odlepi od debla,
ko stopim proč od klopi, ko se odmikam pred silovitim prizorom,
ki je v meni prebudil vihar … valovanje plime, ki me bo vsak čas odplaknila
iz varnega objema vsakdana. 


Odločno stopam …. odločno in preplašeno.
Nekaj mi pravi, da moški, kajti zadaj sem že tako blizu in vidim da je moški,
ni tu po naključju … čutim, da je del igre .. igre .. KAKŠNE IGRE …. mi kriči v glavi.
Zmrazi me, ko stopam proti njemu, ko opazujem njegovo počasno
in samozavestno premikanje proti sredini poti, kjer se preprosto ustavi in čaka.
Kam zdaj … kaj se dogaja ….. kdo je on … kdo sta oni dve???
Obstanem .. želim … nekam kjer .. kjer bom varna.
Stojim … zaprem oči …čakam nekaj trenutkov, vlečejo se …
v želji, da izginejo stiskam veke …
Počasi odprem oči. Še vedno stoji na poti,
le nekaj metrov od mene. Ko opazi mojo stisko, se počasi premakne proti meni.
En korak … drugi, ko stopi v soj svetilke.
Izraz na obrazu pa me prikuje … govori mi .. ne boj se, nič ti nočem.
Stojim nepremično, nogi mi drhtita, dih zastaja, ko se ustavi tik pred menoj.
Trepetajoče in preplašeno dvignem pogled in se mu zazrem v oči.
Mirne … temne, pogled pa poln topline.
Ves strah je izginil …. Počutila sem se … osvobojeno, ko je samoumevno stegne roko,
jo nežno položil na moj obraz, tam med licem in ušesom.
Konice prstov se mu navihano skrijejo med moje lase,
ko se je sklonil k meni in me poljubil.
Dotik kot iz pravljice.
Nepozabna vroča sla, ki je zaplala po žilah,
mi spodnesla noge, v temeljih zamajala mojo notranjost.
Nogi trepetajoči .. mi klecneta, če me moški ne bi prestregel, bi se zvrnila po tleh.
Poljub neznanca …. 


Kako sem se znašla v avtu mi ni jasno …
Cesta se počasi vije preko polj .. noč je lepa, vsaj tako se mi zdi.
Sedim na zadnjem sedežu velikega avtomobila, na levi je bjonda ne desni pa on.
Njegova roka počiva na mojem ramenu .. Nežno me gladi,
Ko se dekle ob meni skloni k njemu, njene prsi so na mojih rokah, kot da bi mi jih ponujala,
In ga poljubi, potegne še bližje k sebi. Slonita v mojem naročju, ko čutim dlan,
ki se plazi po moji nogi. Čigava dlan. Kdo me otipava.
Roka odločno napreduje višje, ko začutim drugo, ki mi odpenja zadrgo na hlača
in tretjo, ki me grabi za prsi.
Takrat se odlepita drug od drugega in se obrneta k meni.
Občutek imam, da tega ne počnejo prvič ..
pa kaj zato … noro mi je …
Na trenutke strašljivo in adrenalin …. ki pa me čisto spodnese.
Kmalu sem razgaljena … po prsih potuje jezik, ko se mi ustnice neznanca prisesajo
na vrat in se kot kača plazijo peko brade .. še malo … še malo
… in spet poljubbbbb …..
Roka na prsih me raziskuje z čutnostjo slepega …. koža se ježi pod dotiki.
Počasi zdrsne nižje. Na bokih čutim odločen prijem, ko me roki potegneta
na rob sedeža, da skoraj ležim. Nekdo mi odločno slači hlače
…. in potem dotik …tam v središču …


Napetost telesa ob dotiku .. ko prst rahlo zdrsne od zadnjice preko brazde in gumba
… neopisljivo … v glavi mi vsake toliko zazvoni alarm, ki kriči KDO SO …
in naslednji dotik me že odnese,
odnese na valu neznanega …. sle … čutnosti.
Takrat me vrže. Ob sunkovitem zaviranju mi zadnjica zdrsne s sedeža in nerodno pristanem ujeta v tesnem prostoru na tleh.
Šit šit šit … se dere dolgolaska za volanom, sorry pozabila sem na cesto, ko sem vas opazovala. Evo bom previdna, nadaljuje in se reži ..saj smo že skor doma.
Kje doma hudiča, mi šine skozi možgane, ko se s težavo spravljam nazaj na sedež.
Hlače pri gležnjih so mi samo v napoto. Le kako so prišle tja.
Mojstri zapeljevanja pa mi ne dovolijo oddiha, ki bi morda v mojo glavo spustil previdnost.
Hitro me potegneta nazaj na sedež in se me lotita. Dobesedno ... kot se pes loti kosti.
Roke, ki se me dotikajo … čutno in strastno, kot slikar, ki s čopičem slika po platnu.
Dotiki … zdaj tu .. zdaj tam. Razum se umika .. razsodnost je spet daleč,
ko se skloni k meni, njegove ustnice se prisesajo name, silovito si jemlje poljub,
sesanje spodnje ustnice …omamno .... Hmmmmmm. Roki zakopljem v njegove kratke lase
in ga potegnem čisto nase. Na golih nogah čutim njegovo kožo. Kdaj hudiča se je slekel,
šine skozi misli … nato pa … silovito prodiranje …krik ki preglasi glasbo, ko vstopa vame
usločim hrbet …dvignem medenico in mu hitim naproti …. 


Bjonda se mi prisesa na ustnice … med nekimi prsti se moja bradavica krči .. krči…
Postaja vse bolj občutljiva .. trda …. Moški se skloni, jo oblizne, medtem ko njegovi boki suvajo proti meni .. znova in znova …
Ko avto ustavi.
Moški se odmakne od mojega voljnega telesa, dekle se še kar plazi po mojih prsih,
Ko jo čvrsti roki potegneta iz avta in nato še mene.
Videti smo prav komični … napol goli, hlače odpete pri kolenih.
Nerodno jih vlečem preko stegen, ko se pričnem ozirati kje sem …
Mrak večera obarva vrt pravljično … visoka stara drevesa obdajajo ne prav veliko hišo
iz brun, vse skupaj pa obdaja visoka ograja.
Ko si tako ogledujem okolico se mi vsi trije približajo … kot vampirji so.
Zgrnejo se okoli mene in se me začnejo dotikati … vsak na svoj način ..
Trije pari rok me z lahko premamijo. Počasi se z drobni koraki pomikamo nekam za hišo.
Znajdem se na veliki leseni verandi, kjer stoji z lesom obdam jakuzzi … voda v njem brbota .. na levi so tla dvignjena, kot še ena terasa, le da so tla popolnoma oblečena
.. kot velik kavč … res velik, po njem so razmetane blazine .. vseh velikosti,
tu ob robu tega ležišča obstanemo.
Čutim roke, ki mi slačijo bluzo, čutim dotike ustnic, ki me poljubljajo …
Dotike, ki mi izvabijo vzdihe … ječanje …..
Nič več se ne sprašujem kje sem … kdo si in zakaj jaz???
Nič več ni važno.
Zavedanje je omejeno le še na doživljanje dotikov, ki jih je vse več in so vse bolj zahtevni …
Nekdo me odločno pahne in padem na mehko ležišče …v hipu me pokrije telo, ki me poljublja … oči mi navihano prekrije svilena rutica, ki mi spet prikliče previdnost,
ko ob ušesu slišim šepet. Globok ženski glas mi komaj slišno šepeče;
ne boj se .. predaj se, ne bomo te ranili.
Ranili .. ranili … mi zvoni v glavi, ko se preko bokov spuščajo dlani .. čutim kako mi slačijo hlače, perilo …. lupijo oblačila, ki so še ostala .. in potem sem gola …
Takrat pa začutim, kako mi nekaj .. kot zanke .. nekaj kar ne povzroča bolečino ovije zapestja in gležnje … Vezi se zategnejo in roki in nogi se razkrečita …
O moj bog, kaj sem si zakuhala, me pograbi panika.
In takrat nastane tišina …
Tema in tišina strah še povečata.
Takrat zaslišim nekje za vogalom korake …. Odmevajo v tišini večera
In nekako mi postaja jasno, da prihaja še nekdo .. .
KDO.. KDO?? 


Objame me tišina … samo približajoči se koraki govorijo o prisotnosti drugih.
Dotiki se umaknejo v neslišni objem teme.
Čakam … trepetam in čakam.
Kaj mi je to treba .. se mi podi po glavi??!!
..
Koraki so že čisto ob meni, ko nastopi tišina.
Le črički veselo pojejo svojo pesem
… ko na nartu čutim blag dotik.
Komaj opazno se me dotakne .. nekdo.
Čutim tkanino, ki se me dotika, ko se oseba nagne nadme. Čutim ugrezanje na blazini,
kjer neznana teža pritisne ob podlago in nato moker dotik na bradavici ..
lizzzzzzzz preko vzburjene radosti na vrhu dojke … in nato se znajde v neznanih ustnicah .. toplih, ki vztrajno srkajo
… sesajo .. do bolečine,
ko kriknem in mi dlan pokrije usta. Nemi krik odmeva v meni …
Kriči in kliče duhove, ki se plazijo po notranjosti.
Duhove metuljev, ptic, njihovega frfotanja, ki me sili, da usločim hrbtenico in silim kvišku .. k užitku naproti …
Ustnice .. tuje in neznane se približajo ušesu, neznani glas mi šepne … molči .. ne boj se …
in počasi preko lica zdrsne do ust, kjer zamenja dlan.
Me poljubi ….. čutno do bolečine, ko se telo zvija v nasladi užitka.
Takrat začutim roke .. veliko rok, ki se preko stopal plazijo višje in višje.
Par roka ostane v višini bokov in se nežno in odločno poigrava.
Občutim dotike na prsih .. vratu … v stičišču stegen
… povsod na meni so ustnice, dlani, radovedni prsti, ki izvabljajo užitke.
Ko mi neznano telo odločno razkreči noge .. in lizzzzz preko mojega središča.
Napetost .. naslada, ki me popade, želja po potešitvi, je neizmerna.
Želim se rešiti vezi .. ne zaradi strahu, želim se dotakniti teh rok,
jih voditi .. poiskati z njimi skrivne dotike užitka, objeti, priviti.
Odlepim se od ustnic, ki me poljubljajo in šepnem;
odveži me, daj ta te čutim, objamem …. privijem …
Še malo .. še malo potrpi dekle … mi odgovori glas,
Ko začutim prodiranje .. počasno, razpiranje .. čutnost,
ko sem tik pred vrhuncem … in me v trenutku posrka
… daleč v temno svetlobo, kjer bliska tisoče majhnih svetlobnih teles
in vsaka ima svoj zgodbo čutnosti .. moči nad menoj in mojim telesom,
ki se v nasladi vrhunca stresa .. trepeta ..
znova in znova …

Ni komentarjev:

Objavite komentar