sobota, 15. maj 2010

Enim je pa res lepo





Matr .. so mi dvignl pritisk v službi. Res jih lep kurc gleda, če ne znajo ljudi zaposlit in dat vsem enake pravice. Ogenj bruham, dobesedno .. in ne se režat, k bom res skočila iz kože.
Na kurac mi gre, da eni lahko vse .. drugi pa nič. Enim še na ših ni treba ... pa so najboljši ...

Eh, sej vem, da je brez veze .. ampak si moram dat mal duška ... in se spucat, drugač me lah raznese. Kdo pa bo to pospravlu. ... veste kok dela bi to blo ...

..

Človek bi pričakoval, da se bodo stvari počasi uredile, pa se ne dogaja nič .. popolnoma nič.
Mi bedniki pa nič ne moremo ... jaz še najmanj. Klinc pa taka ureditev, država in politiki ..
Samo za svoji rit .. ostali pa, ko te šiše in pol se še med nami najde bednik, ki nas jebe ...

Enkrat bom enga kr po gobcu .. res ... se mi zdi da bi lahk mela kr težko roko ..
..
Tko pa sem povedala ..

Ni komentarjev:

Objavite komentar