sobota, 15. maj 2010

Misel

 http://www.youtube.com/watch?v=d1A3ql9GFYA
Kdaj se je življenje spremenilo v to … ko nismo gledali
Tole je pa stavek od včeraj .. sem ga ujela v nekem filmu .. tako že malo med spanjem in budnostjo in je ostal z menoj do jutra in še je tu.
Kar ne morem, da ne razpredam … ja klinc, taka sem .. saj ste že navajeni ..a ne?!
Ja stavek, ki da misliti .. globoko misliti ..
Pomen in namen bivanja, kako živimo, koliko nam pobegne ker smo .. površni, ker si ne vzamemo časa za prave reči in še in še in še????
Sama vprašanja .. ki pa imajo odgovore in najbolj me jezi, da se ne omejujemo le sami .. ampak to počnejo tudi drugi, ko sem nam mešajo v lajf …
Zdaj bom odprla temo, ki se tiče tudi politike in mi ji že zdaj žal, ampak, ne morem mimo tega … žal
..
Kdo tem kurcem daje pravico, da nam tako zelo krojijo lajf … KDO .. mi smo jih izvolili … zastopajo naše interese in jebeš tiste tam daleč .. ki se zadnje čase obnašajo kot novi gospodarji ..?!
Kajti … tako se zdi meni, da je njihovo razmišljanje takole; bolj ko jih bomo privili, zaposlili, manj ko bodo imeli časa .. maj se bodo ukvarjali z nami. Torej dajmo jim delovni čas, ki bo skoraj od jutra do večera .. al pa kr cel dan .. otroke, naj čuvajo .. eh, en jih bo že in tako se ne bodo imeli časa ukvarjati z nami .. torej bomo delali kar bomo želeli.
..
Mi, ki pa za bivanje potrebujem denar, ker je ta kurčev svet tako naravnan pa ajde v službo … otroke vidimo le še za nekaj kratkih ur na dan, od teh nekaj ur, jih je treba nekaj časa prebiti ob knjiga, če so to šolarji, potem je kuhanje, pranje .. skratka gospodinjstvo .. in še kvaliteten spanec .. in kaj nam ostane … NIČ….?!!!
..
Res me jezi, cel planet smo zafurali .. mi bedni človečki, ki smo tako zelo inteligentni … cel planet in vse ostale prebivalce s katerim si delimo ta raj … ki žal nimajo moči, da bi se nam uprli.
Zemlja nam že nekaj časa kaže zobe in spet NIČ … mi bedniki smo tako zelo zaverovani v svoj prav, da klinc pa planet .. bomo šli pa na luno .. nekje bo že neki za nas … JAPAJADE
Kdo verjame, da bo sedel na plovilo, ki ga bo odneslo v vesolje v nov raj … tisti je res sanjač, še večji od mene. …
In kdo stoj za vsem tem? Napredek, kapital, denar … POLITIKA …
Politika, ki jo zastopajo ljudje, ki smo jih izvolili … mi.
In če mene vprašate in še kar nekaj takih poznam …ONI ne zastopajo mojih interesov … mojih že ne ..
..
Kaj pa lahko storim???
Sama nič, kot skupina veliko, več nas bo, boljši bo konec …vsi smo delček mozaika in dokler bomo s svojo pasivnostjo dovoljevali, da počnejo kar se jim zljubi, bo tako.
Ko pa se jim bomo uprli, bomo nekaj časa krvaveli, potem pa morda … ugotovimo, da smo se še pravi čas prebudili … in rešili naš planet in naše bivanje. Tudi smisel bivanje bo drugačen in kmalu se nam v glavah ne bo več vrtel stavek, ki sem ga napisala na začetku;
KDAJ SE JE ŽIVLJENJE SPREMENILO V TO?? … KO NISMO GLEDALI!!

http://www.youtube.com/watch?v=TcRSCynTsWc&amp...

MI SMO KRIVCI, NE PLANET .... MI
in tisti, ki ima jajca mi mahat pod nosom VSI IMAMO ENAKE MOŽNOSTI, naj pride in mi to pove v obraz ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar