sobota, 15. maj 2010

Duhovna rast v krizi


vprašajte se
... ali imamo res vsi enake možnosti??
no .. no




Ali je sploh mogoča??
Kaj pravite ... kaj mislite??
Ali ni človek, ki je v krizi, kakršnikoli .. naj bodo to finance ali duševno stanje ... prizadet, torej je njegov realni pogled na situacijo ... popačen ..
Zdaj, ko smo v krizi, recesiji, bi vprašala vse tiste na delovnih mestih države,
ki skrbijo za našo duhovnost
... KAKŠEN JE VAŠ KRIZNI NAČRT??
Ko mi ljudje plozajo pravljice, da denar kvari ljudi ...vleče v greh in bla bla bla ... naj mi en od teh »pametnjakovičev« razloži, kaj hudiča je še zastonj ...
Voda . .ne, jo krepko plačujemo, energija ... enako .. ma niti ne bom naštevala,
ker se vse plača in nič ni zastonj .. NIČ
TOREJ TISTI, ki sedite na polnih denarnicah, ne mi metat nekih resnic,
ko ne poznate stiske, ki jo prinese pomanjkanje ... lahkota ... beda.
Sprijaznite se, da med tem, ko vi manikirate ..roke ..noge ... nekateri tudi pse, drugi umirajo, ker nimajo vode, nimajo skorje kruha, ki jo vi nemarno pustite na mizi ...
Jebeš tako življenje, ko je več vredno življenje nekje daleč
... beda za sosedovo mizo pa se nas ne dotika ...
Se vam zdi to še normalno ... je to še enakost ped bogom, na katero se nekateri sklicujejo.??!!
Jebeš cerkev, ki s tem, ko nudi prenočišče misli, da stori dovolj ...
Lahko bi storila veliko več, kar pa prinese odrekanje, njihovo odrekanje ...

Moje mnenje .. .pač le moja skormno mnenje je, da človek neke zdrave duhovne rasti v krizi ni sposoben, morda kasneje, ko si opomore, če si opomore, lahko predela vsa čustva,
situacije in MORDA odnese kaj dobrega. Drugače pa, kriza pusti priukus, ki popači sliko ... popači na dolgi rok.
In res jebeš državo, ki ni sposobna poskrbet za vse ... VSE, kajti vsi imamo enake pravice,
kar pa se seveda vedno pozabjla, ko gre za druge.
Sprenevedanje, pohlep, egoizem so tisti, ki vodijo ...
Kje so moralne norme ... jih ni ali pa jih je tako malo, da jih komaj še opazimo'1
Vsak dan me v centru nadlegujejo ljudje, ki žicajo ... verjetno je njihov izkupiček konec meseca večji od mojega dohdka, ki ga prislužim z delo in ti isti ljudje imajo pravico,
da me žalijo, ker jim ne privoščim € ...
Pa mi povejte .. KAKŠNI SO ČASI V KATERIH ŽIVIMO???
KAKŠNI??????????

Ni komentarjev:

Objavite komentar