četrtek, 20. maj 2010

Bolezen … moč



Sprašujem se .. vedno znova, kaj je tisto kar nas žene?!
..
Namreč,
že kake tri mesece imam težave z zdravjem
.. vsake toliko me položi v posteljo,
ne gre za neke hujše probleme, je pa moteče in obremenjujoče
in počasi izgubljam voljo …in željo…
..
Pa se sprašujem, kako to, da na svetu ni več samomorov ..?!
Pri sebi opažam,da mi bolezen krepko najeda mojo voljo do življenja
In mi ni jasno kaj se dogaja z ljudmi, ki imajo za seboj kake res hude diagnoze.
Kje jemljejo moč … voljo .. .in predvsem energijo, kajti brez te nekako ne gre ..??
..
Meni zmanjkuje vsega … vsake toliko me napade malodušje,
najraje bi zlezla v posteljo, ker je vse ostalo napor ..
pa sI tega ne morem privoščiti…
..
Vse je ena jeba ….
Upam, da mi pomlad prinese olajšanje in vse ostalim tudi..

Ni komentarjev:

Objavite komentar