petek, 21. maj 2010

Solze smeha



Ekola .. petek, 21h … sama. Otrok je pri babici .. mož ..nekje zunaj, jaz pa ..
……
Ja kaj pa jaz ..
Ogledala sem si film, ki me je navdušil .. tako zelo, da sem se po dolgem času nasmejala do solz .. pravzaprav krohotal .. zjokala .. od .. kaj vem, morda nemoč, žalost .. ker imam občutek, da jaz tega preprosto ne bom doživela tako silovito … predvsem pa me je film pahnil v razmišljanje .. in PISAAAAAANJEEEEE …….
Verjetno se sedaj pojavi vprašanje kateri film .. naslov je  It's Complicated z ekipo znanih igralcev med katerimi pa je meni ena najljubših igralk .. Meryl Strip. Ne bom pisala reklame z film .. vendar pa ženska prekaša vse mlade igralke. Lahko igra KARKOLI ..lahko je seksi, lahko je pijana .. kuharica … ljubica, mati .. nevrotična ločenka … ženska je neverjetna ..
Najpomembneje pa je, da da svojim vlogom toliko realnosti .. tistega .. pravega, da človeka … vsaj mene presune, prisili k razmišljanju .. da sive celice meljejo in meljejo …
No pa sem rekla da ne bom delala reklame … sorry … je pač zakon in film je daleč od nekega Hollywood-skega  sranje ..
No polna sem vtisov .. Morda si ga bom jutri ogledala ponovno .. Napisala blog, ki me bo vrgel na rit .. Ali pa le tiho premlela … obdelala … nekaj pa vem že danes .. Da z leti človek dozori .. postane modrejši .. in prizanesljivejši … do sebe in drugih ..
Nočkooooooooo
 

2 komentarja:

  1. Lej no, našla tudi tale blog :) Jaa, film je bil super, kot je tudi Meryl :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja
    ja Meryl je zakon . vse vloge kot, da so pisanje zanjo ..

    OdgovoriIzbriši