sobota, 15. maj 2010

The Fisher King.

http://www.youtube.com/watch?v=wpEBOavYqHQ

Kraljevi ribič ali v originalu The Fisher King.
Film, ki me leta 1991 navdušil in h kateremu se vračam znova in znova.
Zgodba, ki me je navdušila takrat in me vedno znova prevzame, ker je … tema, ki bo vedno aktualna ..
Zgodba govori o mladem uspešnem radijskem voditelju, ki s svojo izjavo poslušalcu v nočnem programu,
sproži dogodke, ki si jih ne želi nihče. Nehote povzroči tragedijo .. ok naj bo dovolj,
morda bi si kdo ogledal film in bi moje nadaljevanje vzelo čar filma. Vsekakor je zgodba, ki pusti pečat.

Želela pa sem pisat o nekem dogodku v filmu, kajti ko pomislim na ta film,
se pred mojimi očmi odvija en in isti prizor. Prizor obupanega človeka na tleh,
ki se odloči prekiniti svoje življenje … v zanj odločilnem trenutku se pojavi skupina mladih,
ki se odločijo, da mu pomagajo. Pravzaprav je njihov namen, da si ga privoščijo in ga ubijejo.
Kako … na kak način, si poglejte v filmu.
Zanimiv pa je potek zgodbe. Življenje, ki v trenutkih pred prihodom mladeničev ni bilo vredno nič
… in ga je moški hotel zavreči, je v hipu kasneje postala dragocenost, za katero se je nujno treba boriti …

Situacije spreminjajo vrednosti. In nekaj kar je prej želel zavreči .. v trenutku postane njegovo in le on imam pravico odločati o nadaljnji poti .. v tem primeru o življenja. Boj za obstanek postane njegov boj, boj, ki ga mora dobiti in kmalu se izkaže, da brez pomoči od zunaj ne bo zmagovalec … no naj bo dovolj o zgodbi ..

Življenje je naše in samo mi odločamo o njem …(do neke mere), vedno več pa je poseganja v naše življenje ..
in vedno bolj moteče postaja vsiljevanje nekega načina bivanja ..
postajamo ujetniki lastnih življenj, ki jih ne moremo živeti po lastni izbiri …

Ni komentarjev:

Objavite komentar