sobota, 15. maj 2010

Ja ja .. sanje




Včasih pride kakšna noč, ko bi človek lahko dejal, da majo vmes prste vsi norci na tem svetu pa še kako božanstvo. Taka je bla moja današnja noč. Zmešana k kurji futer .. res in ponovno dokaz, da je v sanjah vse mogoče.
Sanjala sem tko zlo zmešan in na kup zmetan .. vse je bilo v enem loncu, od prijateljev z netloga, ki so bili kar naenkrat zelo vitki, do službe, pa mojih domačih ... vse
In kraj .. .ta je šele nor ... dobesedno. Barve .. .zvoki ... vonj, vse je bilo in zjutaj sem se prebudila čist mem .. zmešana do konca.
In kaj je nauk te moje divje .. in nore noči. To da je v sanjah vse mogoče, vse ..... dobesedno.
Če pa se uresničijo je odvisno do naše energije, ki jo vložimo. Ja .. zdaj mi prihaja naprej v misli stavek, ki sem ga velikokrat slišala ko sem bila majhna; če si boš res močno želela, res močno močno, se bo uresničilo ..
Kaj če bi probal?? ...... mogoče pa pravljice le obstajajo ..!!??

Ni komentarjev:

Objavite komentar