sobota, 15. maj 2010

Besede preteklosti ..

Danes že drugič pišem o preteklosti .. se me je spet malce dotaknila .. potrkala po ramenu, me opomnila.
Ja, tako je .. .takšni smo ljudje. Tudi če preteklost ni najlepša se vračamo vanjo in obujamo spomine
.. kakršnikoli že so, so pač naši … del nas ….
..
Danes sem se vrnila nazaj v moje pisanje in brala neke starejše zapise in ..
Hja, morda bo kdo dejal samovšečnost .. pa ne gre zato. Gre zgolj za spomine na nek čas, ki mi je bil lep in sem ga imela rada
in lepim trenutkom je sledila bridkost .. Nič novega … to se nam vsem dogaja …
Ampak zapisi .. .besede tistega časa … te pa so še vedno žive in še kako resnične …. moje …in iskrene.
Še danes mislim tako … nič se ni spremenilo … rekla bi ti enako … samo z manj žara ….
V mojih očeh bi bilo manj svetlobe …. Iskre so dogorele ….
Je le še tisti prijateljski pogled .. iskren in topel .. in namenjen tebi ..
In ta moj pogled .. Veš, ogrel bi te, ogrel, kot prezeblega topla odeja, ker bi bil iskren,
kot so iskrene moje besede.
V mojem srcu bo vedno delček, ki bo le tvoj … kot so bili tvoji trenutki, ki sva si jih vzela …
ta delček imam rada .. tudi danes .. po vseh teh dneh praznine, brez glasu … vonja in dotika,
ljubim te spomine .. vračam se k njim .. .jih negujem …. božam ….
..
Spremenilo se je le to, da ne govoriva, da se pogleda ne srečata, da si nekje ..
.. tam daleč, pa te vseeno čutim tu ob sebi.
Še je živo … še je resnično ….
In tudi danes vem .. pravzaprav sem prepričana, da si dober človek, da kažeš obraz, ki ga želiš kazat,
svojo mehko sredico pa skrivaš … potiskaš daleč vase ….
In ta tvoja nemoč … ta me mami ….
..
.
Ponovila bom pisanje, ki sem ga prebrala ponovno, besede iz preteklosti,
ker tudi danes čutim tako … silovito … skoraj enako ….
Lahko bi bila prijatelja .. lahko …

..
.



Rada bi …

Rada bi ti povedala toliko tega … pa besede ostajajo neslišne ne koncu ustnic …. Neizrečene …… toliko tega je, kar ti moram še zaupati …. čas teče in jaz molčim ..

Rada bi bila žarek, tisti sončni, ki ti poboža obraz … ki zdrse po koži in ti v mrazu ogreje duš. Rada bi bila …. dežna kaplja, ki zdrsne po obrazu, ko nejevoljno gledaš v nebo … rada bi bila veter, ki ti hladi telo …. ko se ovije tesno ob tebi … kot objem ljubljene. Bila bi odeja, ki te mehko pokrije …. ko te dohiti noč, blazina na kateri počiva tvoja glava, da bi ti more spremenila v sanjave noči …. Bila bi kava, ki zjutraj pozdravi tvoje ustnice, mehke in sladke …. kot poljub, bi te pozdravila ….. se poigrala z jezikom in zdrsnila po grlu …. ti nudila ugodje jutra … te razvajala …

Bila bi to in še več …. pa so besede le v meni … neslišne … neizrečene. Žgejo in vrtajo …. se pogrezajo, pa vseeno silijo na plan … in nekoč … nekoč bodo privrele, kot lava …. kot erupcija … izbruh. Morda nežno in čutno …. morda divje in strastno.
Nikar se ne prestraši ….
Samo povedati sem ti želela ….. nič drugega …. samo to ……
..
.

Dont give up

Mislim, da ga ni človeka, ki ne bi imel trenutka, ko ga popade malodušje … pomanjkanje volje ….
in takrat bi si želela slišat .. nekaj iz srca … nekaj iskrenega … besede izrečene s tistim žarom, ki te povzdigne … nekam v nebo .. ti povrne voljo .. moč … predvsem zato, ker so besede iskrene … in ker so res namenjene tebi … meni ...

…. Zate …. Zanjo ….. Zanj ….. Za njih …. Za vse vas …….
..... Zame …..

Ni lahko … vsak dan ..je napor .. ki jemlje ceno .. .davek … in ko mi praviš, da si OK … tudi takrat, ko to nisi, vem … vem, ker te čutim, ker te poznam … ker te imam rada.
In veš, rada bi ti samo povedala, da tudi , ko si na tleh .. .potolčen in sam … ko tvoji dnevi niso uspešni in sijajni …. tudi te dni si moj dragi … te nimam rada nič manj … takrat še bolj čutim to čustvo do tebe … še močneje me prevzema … še bolj si želim, da bi ti znala … da bi ti lahko pomagala … in ko se tebi zdi, da si ničvreden … beden in plehek … jaz vidim človeka, ki se poskuša pobrati … ki je za trenutek izgubil vero v vase … in jaz sem tu, da ti pomagam … da ti ponudim roko, da vstaneš … da preženem te temne oblake … in prikličem sonce …. Se spomniš sonca … sonca v najinih očeh … sonca ujetega v mojih laseh ..

Želim ti reči, da nikar ne pozabi .. .tudi ko bo najhuje sem tu .. .ZATE …
vedno, ker si moj dragi …
nikar ne pozabi ….

Ni komentarjev:

Objavite komentar