četrtek, 20. maj 2010

Shit happens



lani enakrat se je tole dogajalo .. sem se spet zabavala, ko sem brala .. in se odločila, da delim z vami :)


Ekola, včeraj je bil en čuden dan … no tkole se je začelo ..
Zjutraj mi prekinejo spanje in čudovite sanje … ok, pač je treba na ših ..
..
Stojim na avtobusni postaji …
Zbrana ekipa molčečih, navidez znancev, eni hitijo listati po novi izdaji Žurnala,
drugi spijo, tretji se trudijo ostat budni, no jaz poslušam muzko.
Stopicam sem in tja .. prestopam z leve na desno,
ko v daljavi zagledam bus. Fajn, pomislim, hitro bom v službi.
Se ta bus primaje do mene in veselo vstopim, krenem proti koncu in sedem na prazen stol.
Ja pismu, tudi to mi kdaj rata, dobit prazen zic in pol sem v stanju neke nirvane do mesta.
Skratka sedim .. uživam v glasbi, na busu okoli mene nekaj znanih ksihtov,
s katerimi si delim jutranji prostor med vožnjo proti centru in to je naša edina skupna točka.
Pricjazimo se do mesta .. pardon centra, ko se avtobus na križišču postavi za zavijanje levo.
Semafor v moji glavi se vklopi,bemu sunce, kam pa gremo??
In že v naslednjem hipu mi šine skozi moje vijuge v glavi;
kokoš, a si sploh pogledala na katero številko vstopaš, ko je bus pripeljal na postajo?!
OK, pač bom šla peš malo dlje, sicer mi je to zjutraj čisto odveč ampak kaj čem.
Takrat pa pomislim, kaj na busu počnejo še drugi, ki bi tudi morali biti na isti cifri kot jaz
pa so mi sledili kot sledni psi, namreč vstopila sem prva.. torej sem jih peljala scat
.. NEHOTE.
Šit, pogledam starejšo žensko, ki sedi na moji levi malo pred menoj
in to ravno v hipu, ko se besno obrača k meni in mi nameni ubijalski pogled.
Mene pa zgrabi smeh in se komaj zadržujem ob misli,
kako sem poleg sebe nasrala še nekaj drugih, njo sigurno.
Ok, smo preživeli .. šli malo peš, eni pa pač še na en bus.
..
Danes .. spet jutro .. spet postaja in čakanje na bus ..
Ista ekipa jutranjih zaspance na postaji pri istih opravilih.
Danes sem odločena, da grem na prvi bus, ki pride, ker grem k frizerju.
Torej spet pride ista cifra kot včeraj in veselo zakoračim nanj,
ko me zbegana dama od prejšnjega dne začudeno gleda in si misli
… le kaj si misli, da se mi je odpelalo in se bom nategnila še danes …
in da je ona hudičevo zbujena in se ne bo nategnila še enkrat

Hahhaha
no jaz sem se ob njenem zbeganem pogledu zelo zabavala
in tudi včerajšnji kiks se mi zdi danes še bolj zabaven.
Kaj čmo, takle mamo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar