četrtek, 20. maj 2010

Jutra




Jutra, ki sem jih pogrešala …so nazaj .. juuuuuuuuuupi!!!!!!
Vedno sem se prebujala zgodaj .. sem kot ptiči, ki naznanjajo jutranjo zarjo.
Torej se prebujam, ko sonce šele pričenja svojo pot.
..
Nikoli ne kompliciram, oblačila si pripravim že zvečer,
torej sem zjutraj tik tak pripravljena.
Umivanje, urejanje moje divje grive .. ki tako ali tako ne uboga,
oblačenje, krema na obraz, še čevlji in jakna pa gas ven.
..
Dvigalo, ki se iz desetega nadstropja spušča proti pritličju,
še skozi zadnja vrata v bloku in eko, sem zunaj.
Roka se že v dvigalu steguje v žep, tipa za mp3-jem.
Koraki na ulico in roka zastane
… v jutranjem pol mraku me objame zvok, ki ga pozimi ni bilo.
..
Petje ptic,
veselo žvrgolijo in mi prikličejo nasmeh na obraz.
Spet so tu … moja jutra, ki sem jih pogrešala.
Mp3 ostane v žepu, danes bom poslušala ptice.
Vzamem si čas in počasi korakam proti postajališču
… uživam v zvokih majhnih pernatih prijateljev ..
Še malo pa bo toplo
Pomlad prihaja !!!!
..
Juuuuuuuuuuuuuupi !!!!!


Ni komentarjev:

Objavite komentar