četrtek, 20. maj 2010

Isti ptiči v kup letijo




Zagovarjanje .. ali hvala .. ali neka korist ..?!
Sem premišljevala …
Ko nam intuicija o nekom pravi BODI PREVIDEN in se pojavi nekdo,
ki to osebo na vse pretege zagovarja … hvali in postavlja na podstavek,
kjer kraljuje in se šopiri.
..
To nas zmede in kako naj se zdaj odločimo .. mencamo in se prestopamo, vrtimo v krogu.
Včeraj pa mi je šinilo v glavo!!!
Poznate tisto; isti ptiči v kup letijo..
In še res je ..
Če mi intuicija pravi to ni OK, ta oseba .. nekaj na njej me moti, pa pride nekdo,
ki me želi na vsak način prepričat v nasprotno .. poglej osebo, ki te prepričuje.
Premisli o osebi, kaj imamo od tega, zakaj to počne … njeni cilji..
In kmalu bo jasno kje smo ….
..
No sam preblisk je bil …

1 komentar:

  1. Iiiiiiiii, Maplethorpe.. če se sploh še spomnim, kako se priimek prav napiše :)
    Ja, isti ptiči vkup letijo :)))

    OdgovoriIzbriši