ponedeljek, 19. april 2010

Laž

Laž .. majhna ali velika .. je še vedno samo laža. V zadnjem letu kar sem na netu .. tako bolj aktivno, sem doživela že marsikaj. Nekaj lepega in veliko grdega. Predvsem pa veliko laži in pretvarjanja .. in ni mi jasno zakaj ljudje to počnejo. Kaj je tisto kar jih žene, da si izmišljajo imena .. starost ... cele življenske zgodbe ... in kasneje, ko končno pride resnica na plan, pričakujejo kako jih bodo vsi po vrsti razumeli ... tolerirali.
Mene osebno laž moti .. odbija .. Res je, da včasih nekako ne gre brez njih ... ko pa gre za medsebojne odnose .... takrat pa je iskrenost na prvem mestu. Četudi nekdo pri začetnih korakih naredi napako in olepša .. ali pa samo ne pove točnih podatkov (razlogi za to so mi vedno tuji in nerazumljivi), še vedno lahko to popravi .. vendar pa ne more odlašati v nedogled. Slej ko prej je prepozno in poti nazaj ni več ... tko to je ...
Hja .. le iskrenost je tisto kar nekaj pomeni, iskrenost in spoštovanje ...
To bi lahko bila dva predmeta v šoli .. ne pa vsa mogoča višja matematika ...
Ne me razumet narobe, naj bo matematika .. jeziki ... in kaj vem kaj še vse .. vendar pa se pozablja na osnove .. osnove medsebojih odnosov .. ki postajajo že tako izrojeni ... škoda besed, res .....

Ni komentarjev:

Objavite komentar