četrtek, 29. april 2010

Kaj je huje

Ko ti vzamejo sanje … ali ko te udarijo s pestjo??
Dileme in tegobe me danes … rukajo. Pa ni tko hudo kot je videt. Hvala za besede .. ki mi jih namenjate. Rady zate vem, da si tu … hvala Ti. Urša hvala za tvoj humor .. velikokrat pomaga.
Ampak kot sem napisala .. danes sem shizofrenična psic, ki se ne bo umirila še nekaj časa .. pomaga mi le pisanje … besede, me imajo rade in jaz njih. To je moje izhod … moje beg, moja terapija. Jebi ga, tko to je.
In verjetno bom spet mozgala do nezavesti o vsem mogočem .. o sebi, tebi .. njih .. kaj pa bo na koncu pa bog ve ..
Taka pač sem, saj eni me že poznate, ko mi kaj ne gre pišem … in res mi pomaga …
Pa danes niti ne morem rečt kaj je tisto kar ne gre … pač ni moj dan .. ni bilo moje jutro … upam, da bo vsaj popoldan .. al pa jutri .. prihodnji teden, ko bom rit namakala na morju.
Bom že, saj sem velka punca … se bo umirilo .. tole rohnenje znotraj mene, ki se pojavlja v intervalih in me zjebe …. Bo že ….
Mogoče pa se jutri prebudim med sončnicami … mogoče me obišče pravljica … morda me celo vzame seboj…






Ni komentarjev:

Objavite komentar