ponedeljek, 19. april 2010

Life is like a box of chocolates

Ej ne me no … ampak danes sem happy .. ja res no. Se vam zdi to nemogoče .. no pa je res. Zdaj se sprašujete zakaj .. matr, če vam povem .. pol bo tisto » ona je čudna « postalo resnično. Ja no .. itak se mi pa jebe kaj si mislite o meni .. spet in znova in znova poudarjam, da pišem predvsem zase .. pol pa še mal za vas .. jebi ga, človek mora bit tud mal sebičen, če ne sam hodijo po tebi .. Ja tko to je .. kruta realnost .. zato pa je kruta.
No ampak zakaj happy … sem že skor obupala in se vrnila med stare zaprašene knjige v knjižnico .. Namreč nisem našla pisanja, ki bi me posrkalo … dobesedno posrkalo .. in ko pričneš brat … požiraš besede .. in jih goltaš šele napol prebavljene .. In spet sem našla anonimnega pisca … ups .. morda pisarko ….skratka pisanje (spol itak ni važen), ki me je … uh … k s kolom po glavi .. BESEDE kot napisane prvič .. ali pa kot da bi jih brala prvič … povezave … njami … njami .. njami.
Eko pa sem spet kot dete pred polno škatlo čokoladnih bonobnov … upam, da piše redno ..
Madoniš, kok mal je treba, da se dan lepo začne …

Ni komentarjev:

Objavite komentar