četrtek, 29. april 2010

Danes


Danes sem si nadela drug videz .. tak .. odločen in samozavesten .. urejen. Nadela sem si dolge … dolge kodre, rdeči so in se obnašajo kot lovke hobotnice v morju .. ko se razkazuje … Potem dolge .. dolge noge, brez celulita in maščobnih celic …. Zadnjica .. taka sočna, čvrsta .. ki potresuje ob vsakem koraku … Srečen obraz, bleščeče zobe …. iskrive oči z dooooooolgimi trepalnicami … majhna prikupna ušesa .. morda jih celo kdo opazi .. In sedaj še garderoba … zlizne jeans hlače … napete čez rit … srajca, ki grozi, da jo bo na joških razneslo in gumbi kar silijo narazen .. jojjjj saj res joški, tiste okrogle zadeve .. čvrste in ravno prav velike …
Še nekaj dodatkov .. nakit … ogrlica, ki poudari linijo vitkega vratu, prstan, ki prste podaljša in zapestica, ki kot lisice objame zapestje .. šminka… samo rahla, maskara za lep pogled … pomežik v ogledalo .. cokle na stopala .. in sem za nekaj cm višja … in gas na ulico …. med mrhovinarje, ki ocenjujejo moj videz .. moj izgled, ki jih moja notranjost ne zanima, kajti možgani prenehajo delovati tisti hip, ko me uzrejo … mojo rit, moje joške, mojo grivo, ki se plazi po hrbtu …
Ne zanimajo jih moje misli …. Le tisto vidno .. za kar je dovolj sposobnost vida … vse ostalo je preveč … zahtevno … Danes je bila moja krinka odlična … nihče ni pomislil na moje srce, tegobe in skrbi, ki me mučijo … samo moja rit je važna …. Kakšna bom jutri … kričeča, neopazna … siva, kratkolasa … besna, sexy … divja .. umazana … srečna in živa …
Ja, taka bom, srečna in živa …

Ni komentarjev:

Objavite komentar