ponedeljek, 19. april 2010

Over and over again.

Ma ja .. lepe besede neiskrenih ljudi, ki le jemljejo, tisto … kar si je treba najprej zaslužiti. Zaupanje je dvorezni meč .. in če ni obojestransko je le zajebancija, torej jebanje drugega … Meni pa to ne gre od rok … torej bom nekaterim rekla baybay …
Leporečje nekaterih … sposobnost, da človeku zlezete pod kožo in le grabite … me sili na bruhanje … in res mam počasi dovolj kvazi duhovnih ljudi … ki se popajo name. Nisem vas klicala, nisem vas vabila, še manj rabila. Če ste prišli z namenom, da mi pijete kri … naj vam povem, da je ta kri strupena, ker je prenasičena jeze in besa, ki se kopiči v meni ob takih .. gnilih in votlih telesih ..
Včasih si želim moči .. tiste grde .. oblastne .. morda bi vas postavila ob steno .. namerila in brez pomisleka sprožila. Jebi ga, danes sem divja in iskrena … danes sem happy in lahko si dovolim veliko … vse …
No pa spet lahko letim .. brez odvečne teže, ki mi visi na petah ..
Svet je lep … če gledaš s čistim namenom ….

Ni komentarjev:

Objavite komentar