četrtek, 29. april 2010

Črta, meja .. premica … pot?

Pravijo, da je med norcem in genijem komaj opazna črta .. No jaz sem danes na njej .. vsaj tako se počutim. Včasih dobimo kako klofuto čisto tako mimogrede .. usput prileti in nam raznese razum .. Šokirani stojimo in se sprašujemo .. kaaaaj hudiča se dogaja, sem vmes spal/a … kaj sem zamudila/spregledala ….??
Ja in ni pomoči, vlak v tem hipu drvi navzdol, bremze če že so, so predaleč in jih ne dosežemo. Torej kaj … naj se prepustimo in uživamo?! Ja jaz ne .. nisem tak tip. Bremzam z vsem kar premorem … z roko, telesom,usti .. jezikom .. predvsem z besedo in zdajle bremzam ko hudič .. pa ne nuca… še malo in se bo strmina iztekla …
Vrglo me bo po zraku … z vso težo nekje odložilo … in potem se bom spet ozirala in spraševala, kaj za boga me je privleklo v situacijo v kateri sem … kaj mi je to treba .. zakaj nisem tiho .. v svojem kotu in počakam da mine?? Jebemti jezik .. res no!!!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar