nedelja, 18. april 2010

Ujetnica ..

Živim v svetu, ki mu ne pripadam .. Že od nekdaj vem, da sem drugačna .. drugačna od večine, ki jih srečujem .. spoznavam in dovolim, da me tako ali drugače prizadenejo. Večkrat se vprašam .. ali so moja merila .. želje, zahteve preveč za njih .. ali je preveč, če od sočloveka pričakuješ, da je človek .. ali pa je njegova preobleka le začasna ... in je le maska, ki si jo nadene .. da mene in meni podobne preslepi?! Ali pa so morda le tako neobzirni .. tako domišljavo zaverovani vase ... v svojo pomembnost ... ?!
..
Karkoli jih sili .. da so to kar so .. mi gre ob njih na kozlanje. Še huje pa je, ko ta svoj odnos prenesejo v službo, na svoja delovna mesta, ki so nekatera res pomembna za druge .. za nas ..
..
Se sprašujete kaj napletam. Naj razložim. Danes mi v službi zazvoni telefon. Oglasim se in slišim glas prijateljice .. in besede, ki jih je izgovorila .. so me pretresle. Navajena sem na takšne in drugačne zgodbe, posledica moje službe, ki je del zdravstvenega sistema v SLO ...
Ko pa ti prijatelj/ica reče; najverjetneje imam raka .. No človek kar malo zmrzne. Poznam njeno zgodbo, tekanje od vrat do vrat ... tri leta agonije, ko je nihče ni resno jemal in sedaj onkolog, ki pravi; gospa simptomi, ki jih imate so spremljevalci raka, biopsija bo pokazala. Zakaj so ljudje zdravniki, če z leti postanejo malomarni. ... zakaj opravljajo poklic, ki je tako zelo pomemben, če ne znajo biti ljudje .. zakaj se to dopušča?? Zvoni mi po glavi miljone vprašanje se zaletava sem in tja ... odgovorov ni. So, ampak teh ne sprejmem ... ker niso človeški.
Kaj nam ljudem ostane drugega kot to, da se drug do drugega obnašamo kot človek ... ??
Zakaj nekateri postanejo zveri, plenilci, drugi pa plen, ki se jim nastavi, ko potrebujemo .. nekaj, nekoga ... ??
Vsi tisti, ki verjamete v boga .. lahko rečem blagor vam ... vaši naivnosti in moči, da spregledate .. opravčite vsemogoče bedarije, ki jih počnemo/jo ...
Jaz te moči nimam in razočaranje v ljudi se le še krepi .. razjede se poglabljajo ... in moj razum noče več stika s tem svetom .. s to realo, ki jo vidim ...
Jaz nisem del nje ... in nočem biti del nje .. nikoli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar