četrtek, 29. april 2010

Neznano ..

V sanjah se me dotika rosna trava, ko bosa stopam .. Visoke bilke na katerih so ujete rosne kaplje me žgečkajo in hladijo visoko po stegnih … Gola sem … ne vem zakaj … so pač sanje. Noč je pa vseeno vidim jasne slike okolice po kateri hodim. Kot bi mi neznana luč noč bleščeče osvetlila Trava raste iz neke čudne mehke podlage … temne in hladne … Občutek imam, da se pod mojimi nogami premika … Korak za korak sem bližje …
Čemu?? Sem sem si žele, toda ne vem kaj to je. Vleče me s silo ..kot magnet … četudi ne vem kaj me tam čaka. Še malo .. še par korakov. Za hip zastanem … Čutim kako se mi med prste plazi mulj … tisti mokri občutek, ki te objema in se lepi nate …. bolj in bolj .. ko se počasi pogrezaš. Prijetno je … mokro .. umazano a prijetno ..
Z vsakim korakom sem bližje … voda, hladna in temna se plazi po mojih nogah … preko gležnjev vse višje …
Rahel pljusk se splazi čez kolena, ko mi zdrse in skoraj omahne …. Nasmehnem se … prijetno sveže je … Ljubim vodo .. Stegna … medenica …. Boki …. Trebuh popek .. prsi … brada … še malo in usta so v vodi ..
Zdaj hodim že po prstih … sila pa me vleče in počasi se pogreznem. Tisti smešni občutek, ko ti zalije ušesa, glavo nagnem nazaj in zrem v nebo. Hodim … ne plavam, dokler bom lahko zadržala sapo bom hodila …. .. še korak, dva ……
Predrami me glasen klic ptice … tik preden bi morala zaplavati … obležim, počasi se obrnem na hrbet in zrem v okno. Le kako bi se končalo??

Ni komentarjev:

Objavite komentar