ponedeljek, 19. april 2010

Nočko ...


A veš un občutek, ko neki bi .. pa ne gre. Pa se še tko trudiš, zmer je neki k smeta. Eko, tko je zdej pr men. Jeeeeeeeba no. Pridem s terapije, katere stranski učinek je zaspanost. Torej grem ležat in kaj se zgodi. Najprej zvonc .. ja itak .. nujno je treba neki prodat .. jasno meni. Pol pa delavci, ki postavljajo oder za obnovo fasade in ti kurci so že skor do vrha prišli. Veselo ropotajo in se kregajo .. moje spanje pa papa ….. joj no …. Jebela cesta.
Kje je zdaj tisti objem, ki te odnese nad oblake .. in lahko zadremaš tud če strele švigajo, pa strehe odkriva … Ja tko pa bi lahko zaspala … sam .. neki manjka … jebela rokce pa telo … pa nič ni treba govort … tiho bodi, me privij nase … se mi s prsmi prpopi na hrbet .. čist zraven …. Še bolj no!! … Ja tko .. Mmmmmmmmm nočko dragi moj/i …..

Ni komentarjev:

Objavite komentar