četrtek, 29. april 2010

Kaj mi gre na k...c

Uh marsičesa ..
Recimo ljudi, ki se pretvarjajo .. mahajo pred mojim nosom z izobrazbo, nekih znanjem … duhovnostjo, potem pa ne premorejo osnov bontona ..
Potem .. neiskrenosti .. Reci bobu bob .. in bodi iskren, pretvarjanje ne nuca nikomur, še najmanj tistemu, ki se pretvarja. Igranje vlog na dolgi rok se ne izide .. preprosto ne znese, slej ko prej se »nategnemo«, oziroma nas spregledajo ..
Kaj še .. laž .. uh to tudi. Zakaj lagati in se potem tresti kdaj nas bodo spregledali, kajti spregledali nas bodo zagotovo.
Hinavščina … tisti, ki se igra z ognjem .. ga vsekakor opeče … in hinavščina je že ena taka ..
Sprenevedanje .. a tudi ta mi gre v nos .. zelo ….. kocine mi gredo pokonci, ko vidim nekoga, ki se spreneveda .. dela nevednega …
..
Čudni ljudje hodijo po svetu … med nami. Morda sem tudi jaz s svojim značajem marsikomu čudna, pravzaprav sigurno .. in mu presedam, sploh, ko takole težim s pisanjem .. Pa kaj, pojdi dalje, moje pisanje ne škodi nikomur .. pač težim na ta način .. komentiraj, kajti tvoj komentar je odraz tebe in jaz komentarjev ne brišem, tudi ko niso prijazni … ostanejo tu, kot odtis tvojega obnašanja, dojemanja in kažejo le tvoj obraz.
Vse preveč je egoizma in sebičnosti .. samo zagledanosti vase .. Lastnosti kot so spoštovanje, dobrota, iskrenost .. to pa .. redkosti, vedno večja redkost, ki je kmalu ne bo več …
Žalostna prihodnost se nam svita za obzorjem … vsem nam, in slabim in dobrim … najhuje je, da to zapuščamo zanamcem. Uničili smo planet .. človeški značaj .. kaj bo naslednje .. vesolje … kajti tudi tam že veselo smetimo .. Klic pa taka bitja, ki gredo na goro in na njej pustijo skoraj vse kar prinesejo seboj .. kaj naj rečem potem za raso, ki to isto dela v vesolju .. HAAAAAAAALO SAJ NI NAŠE …
Kot ponavadi spet me je zaneslo v vesoljni svet … ja, na mojem smerokazu zjutraj je kazalo tudi … žalostna .. razočarana.
..
In tisti bedniki, ki bi sedaj radi napisali naj se ne sekiram za stvari na katere nimam vpliva … ali ki se me ne tičejo .. naj vam takoj povem, nikar … kajti TIČE SE NAS VSEH …tudi med vojno so ljudje mižali …pa je Hitler s svojo zalego pobil milijone ljudi … čeprav bi morda lahko prihranili marsikatero žrtev …
Ja evo .. delati se, da ne vidimo .. ali da se nas ne tiče krivica … tudi tega ne maram …
Jebi ga .. na smerokazu je pisalo tudi tečna …

Ni komentarjev:

Objavite komentar