petek, 18. junij 2010

Zver




Koliko je je v meni .. v tebi ..?? Si se kdaj vprašal/a??
V vsakem je je vsaj malo .. ostala je tista prvinska .. zver narave, ki žene naprej,
le cilji so drugačni .. Eni stremijo za tem, drugi za onim .. tretji pa delamo/jo nagonsko.
Kje se konča tista živalskost .. kje je meja .. ki nas loči od zveri ..???
..
Prijatelj iz N... mi je pred kratkim poslal link, ki me je .. pahnil v razmišljanje.
Oddaja trenutek resnice, ki smo se je lotili tudi v naši mali deželi ..
..
Saj niti ne vem kaj naj rečem?! Ali naj sploh kaj rečem ..?!
Naj molčim in sem del takega dreka s katerim si nabirajo gledanost na TV postajah.
Oddajo sem gledala 5 minut ... in bilo je dovolj
.. dovolj, da se človek vpraša .. kaj hudiča je nekaterim med nami.
Ali res potrebujemo le še igre .. kajti to je le to . .igram, ki ni vredna niti svojega imena ..
Vse oddaje v slogu reality show-a so le igra ... sprašujem pa se kdo so igralci . .
in kdo gledalci. In kaj nam je tega treba ....
Smo res tako zelo siti vsega .. imamo res vsega dovolj in potrebujemo balast ...
ki nas bo nahranil, nahranil našo dušo in če je res, kakšna za hudiča je naša duša,
da potrebuje tako hrano ...
..
Kako nizka so merila in kaj nas žene v to .. da se poneumljamo .. ?!
Ali pa je stiska ljudi tako zelo velika,
da bi za prgišče grošov prodala tudi svojo dušo ...???
..
Ko se oziramo nazaj v zgodovino se veliko ljudi zgraža nad arenami .. boji v njih.
Danes se to dogaja na TV-jih, samo način se spreminja
.. menda je bolj kultiviran, tako pravijo ...
Pa je res ...??????????

..

Zver v meni je in bo .. in še sreča, da je.
In sreča, da se ne prebuja za take oddaje ... da išče hrano drugje .. hrano za dušo ...
Prebuja se za cilje, ki so drugačni ... meni bolj plemeniti .. pomembni ..
včasih tudi nujni ... vendar brez stanja na odru ... ker so cilji moji ..
in ker njihov namen ni poneumljanje ....



tokrat morda malo manj tolerantna ... žal

Ni komentarjev:

Objavite komentar