petek, 18. junij 2010

Hello. Who are you TODAY?


Zanimiv stavek .. tole sem danes našla na netu ..
In začela štrikat v glavi ..
Kdo sem pa jaz danes ..??
OK … sem čarovnica v isti koži kot včeraj. V isti že, ne pa v enaki .. kajti, z razpoloženjem se spreminjamo ..
Z vplivi od zunaj smo včasih takšni … ali drugačni, predvsem pa rastemo.
Kaj in kako je odvisno od nas in našega okolja. Tko pravijo učeni in pametni .. OK pa jim verjemimo ..
..
Torej kdo sem danes … ? Hja, več ali manj je enako hahahah ja tko je, ko si enkrat odrasel
.čeprva sem še vedno otrok in vedno bom (hvala bogu zato). Včasih sitna, tečna, ranljiva .. vesela ..
nora, odbita .. uh, ne bom več naštevala.
Sem kar sem, vse to sem jaz .. važno je, da sem ČLOVEK, ki mu je mar, ki se ga dotakne nesreča drugih,
ki zna bit prijatelj … vseeno pa še otrok, ki teka po travnikih, se veseli dežja .. luž,
ki zida gradove iz mivke in sanj … pa čeprav se porušijo ..
Važno je NE OBUPATI … se pobrati in iti dalje, pa naj bo še tako hudo.
Važno je ne izgubiti zaupanja v ljudi, če si to dovoliš, ostaneš sam .. samota in tema … žalost.
Vse je tvoja izbira …
Jaz sem danes OTROK …tisti, ki te bo tolažil, ko si potolčeš kolena …

Ni komentarjev:

Objavite komentar