petek, 18. junij 2010

Omejenost je brezmejna




Žalosten tale naslov .. vsaj meni in verjamem, da še marsikomu.
Omejenost, ki se kaže zadnje čase, omejenost razmišljanja … to pa je že prav grozljivo.
Ko si vsak jemlje pravico modrovati, ker misli, da je strokovnjak, če je prebral članek v »časopisu«, ki so ga kopirali in morda celo napačno interpretirali.
Žalostno, kako se marsikdo od nas ukvarja in svojo energijo usmerja v zaviranje drugih
posledično tudi sebe in tako namesto, da bi se duhovno povzpel nazaduje …
V svoji omejenosti pa še vedno vidi svojo podobo bleščečo, sijočo
… nekje na nekem podstavku, ne opazi pa, da je ta podstavek zaprašen,
ker so vsi modreci že davno zapustili njegov vrh in kot v katerega je bil sramotno postavljen.
..
Boste rekli da spet pametujem ..
Pač to rada delam … pametujem
in dokler nikogar osebno ne tunkam, žalim, ponižujem
… lahko … saj samo malo žugam.
Morda se sprašujete od kod toliko vneme .. zagnanosti za diskriminirane,
Zakaj svojo energijo trošim za tiste na robu in tiste v breznu.
Naj vam bo, bom razložila.
Moj značaj je tak kot je, ker sem kot otrok doživela zasmehovanje, odrivanje,
bedo, ki ti jo povzročijo tako sovrstniki, kot njihovi VZORNI starši.
In vas zanima zakaj so se tako obnašali?
Ker
moja mati ni prenašala moža, ki je denar poganjal za druge ženske,
ker se je postavila po robu in zahtevala pravice zase in za svojega otroka.
Dobra mati in hvaležna sem ji iz vsega srca.
Prizanesla mi je marsikaj.
Se čudite .. ja tako je bilo včasih
in tisti, ki danes počnete bedarije, ker si jemljete pravico in kažete s prstom na kogarkoli
premislite
kaj počnete in kakšne so posledice vaših dejanj?!
Nikoli ni le črno in belo in vsi tisti,
ki ne vidite odtenkov, ki se nizajo med tema kontrastoma
prosim Vas
raje molčite.
Tisto kar ni izrečeno se le sluti, ne rečem, da ne boli .. pa vseeno.

Ne jemljite si pravico razsodnika, kajti vse se vrne
nekoč,
če ne vam pa vašim bližjim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar