petek, 18. junij 2010

Vprašanja ..


včasih je treba pogledati preko ...
da vidimo resnico .. da jo začutimo.
kajti, stvari niso vedno takšne kot se zdijo


Veliko ljudi me sprašuje .. zakaj pišem zgodbe, ki jih pišem? Odkod mi in podobno?
Tisti pogumni me vprašajo če so to moje izkušnje?
.. Takšna in podobna vprašanja dobivam odkar sem jih prvič dala v javno branje
in počasi mi gredo že na jetra.
..
No pa poglejmo .. kje … zakaj in kako???
Da ne bo dilem.
In ne .. ne bom vam razlagala o osebnih rečeh .. tok nora pa še nisem!!!
..
Zvestoba .. kaj je in kje se začne….
Zajebana tema a ne??!!
..
No tkole jaz vidim reči.
Zvestoba je nekaj kar vsi nekako pričakujemo od partnerja .. no več ali manj vsi.
In ko pride do kršitve le te .. (madona kak izraz, sorry, ne najdem drugega ta hip)
je vik in krik, marsikje pa še batine . . a ne?!
Ves vesoljni svet se postavi za razspodnika, pa jih niti slučajno ne briga zakaj je do tega prišlo,
oni pač vedo, da je ta in ta počel/a to in to in bla bla bla… do nezavesti.
Prvič; kdo jih je kaj vprašal …
Drugič; nič jih ne briga, intima je zadeva samo udeleženih in nikogar drugega ..
Tretjič; zakaj hudiča je treba zavzet katerokoli stran vpletenih in jim z podporo stati in ščititi hrbet,
saj sta v končni fazi oba prizadeta in v takem trenutku oba potrebujeta prijatelje … OBA.
In še bi lahko naštevala pa se mi ne ljubi. Življenje je jeba, že samo po sebi in če v trenutku, ko imaš težave izgubiš še prijatelje .. potem pa drek .. ma ja, saj takih prijateljev niti ne rabimo.
Tistih pravih je tako ali tako malo.
..
Evo spet me je zaneslo .. zvestoba je tema a ne?!
No ja zvestoba .. zakaj pride do » kršitve« le te?
Če je človek neizpolnjen . .čustveno, duševno in torej posledično tudi fizično, začne iskati drugje.
Refkes ali karkoli pač, ga žene, da si poiščemo tisto kar nam manjka.
Vsi vemo, ker nas filajo s podatki, da stres povzroča vse mogoče tegobe, bolezni
in če človek živi v pomanjkanju česarkoli .. je dolgoročno gledano to stres,
ki ima slej ko prej posledice.
Ena od teh posledic je nezvestoba.
Ja prav ste slišali.
Saj solo igranju nič ne manjka .. na kratki rok,
Dolgoročno gledano pa človek potrebuje toplino, objem, besede .. nežnosti, pozornost.
Sami si jo lahko poklanjamo do nezavesti pa ne bo pomagalo, potrebujemo sočloveka.
Vsi tisti, ki so sposobni obvladovanja do te meje,
da si odrekajo sočloveka, ker se čutijo potrebni ostati zvesti zaradi njim znanih razlogov, postanejo zagrenjeni. Poiščejo si druge okupacije .. delo, hobi .. alkohol .. karkoli kar jim zaposli misli, kot beg iz reale.
Vsekakor pa niso srečni. Živeti z nekom, ki te čustveno ne zadovolji … je hudič
In vse več nas je takih, ki smo ujeti .. tako ali drugače.
..
Kje se prične varanje ???
Je to že tu na netlogu, ko klepetamo, si pihamo na dušo ali šele, ko se z nekom znajdeš med rjuhami?!
Zame je varanje tisti hip, ko si nezvest sebi in svojim potrebam,
Ko si v mislih drugje, ko je sex s partnerjem nujno zlo, ki se mu po veliki večini ognemo.
Ko smo raje drugje kot z njim .. njo .. s partnerjem, ki naj bi bil naša polovica, tista, ki naj bi zapolnila praznino.
..
In zakaj pride do varanja??
Zdaj bom ponovila besede mojega prijatelja in z njimi se še kako strinjam.
Ker so naša čustva svobodna, ker niso vezana na nikogar in čutimo potrebo, da se z nekom duhovno in fizično povežemo.
Torej ne gre le za goli FUK, temveč za odnos.
Odnos, ki človeka bogati …mu dovoli da duhovno raste ..
Gre za dvojino, ki je v prejšnjem paru že davno mrtva.
Nezvestoba je na nek način izhod v stiski, klic na pomoč ..
..
Nikar ne obsojajte .. ne gobazdajte kar tja v en dan,
ker so stvari dosti globlje in jih je treba kot take tudi jemati.
Redki so primeri, ko je kriv le en .. ali pa jih sploh ni, vsi akterji nosijo del svoje krivde,
tudi tisti, ki je prevaran.

Ne pametujem samo razglabljam, to je moje mnenje in moje videnje, ko opazujem ljudi okoli sebe.

Bemu kam me je zapeljalo. Začela sem o pisanju .. svojem pisanju ..
No ja, tkole bom rekla, pišem, ker mi je v veselje, kaj je del mene in kaj ni
.. je moja stvar in samo moja …
Rada se zabavam, kako daleč grem je pa spet le moja stvar.
Sem le bitje, ki čuti, ljubi detajle … in ima potrebe,
tako kot vsi vi, nič drugačna nisem.
Hja sem no … rada pišem ampak tudi takih je tu veliko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar