torek, 6. julij 2010

Nit-i



Včasih me obidejo občutki tesnobe … tisti .. ki te trgajo, danes pa sem jih dojela drugače. Prvič.
Prvič in drugače ….. in ni tesnobe …. In dobro se počutim ob tem.

Prej se mi je vedno zdelo da vsak, ki se me dotakne … vzame del mene in odide.
Pusti praznino … kot, da bi v pletenem puloverju vzel nit med prste in se odpravil na pot.
Nit pa… ja, nit pa bi se vlekla dokler je ne zmanjka … ko puloverja ni več ….
Ko ostaneš gol in razgaljen.

No danes se počutim drugače in to prvič. Spoznala sem, da vsak, ki pride in se mi približa, vzame del mene .. vendar pa pri meni pusti del sebe … tisti del, ki mi ga je želel pokazati,
in ki ga je delil z menoj, hote ali ne hote.
Delil sebično ali nesebično ni važno, ostane pri meni, od namenov in občutij pa je odvisen spomin na skupne dogodke … in res je, pomembni so motivi in ne samo dejanja …
Dejanja res izzovejo posledice … pa vseeno, ko človek premišljuje se vrača k dejanju in od dejanja k motivu … in tako velikokrat najde opravičilo za dogodek, ki ga prej ni razumel.
In potem je lažje, ker kako naj gre človek naprej in preko, če nečesa ne razume
Kako naj nadaljuje, če nekaj manjka .. .nekaj pomembnega
… zaključek …


Skratka moje nitke so tu … čakajo, da jih na poti do mene in od mene primejo v roke tisti, ki se mi lahko dovolj približajo in res je,
pri meni ostajajo vaše niti.
Tiste niti, ki jih pletem v svoja razmišljanja … ki jih ubesedim … in delim naprej.
Vsak se me dotakne tako ali drugače … in vsak je ujet v delček mojega spomina .. mojega pisanja. Kje v tem pisanju pa se bo kdo znašel pa je odvisno od vas …
Jaz samo pišem zgodbe … pripovedi in razmišljanja ..
.. no še prej pa jih živim … vsaj nekatere ..

.... Iz nekaterih niti se tkejo sanje ....

prijateljstvo, ki je lahko tako krhko kot bilka ,
pa vseeno tako močno, da lahko zlomi .. uniči
pogubi

1 komentar:

  1. veš... ko sem začela delati v domu za starejše, sem večkrat slišala, da prideš iz službe kot cunja, ožet sebe in bistva... ni res. kolikor se razdaš med te ljudi (katerekoli ljudi), dobiš podeseterjeno nazaj.. samo sprejeti moraš. no, če hočeš.

    z vsemi srečanji je tako... jemljejo, dajejo, jemljejo, dajejo... bičajo, sanjajo, najdejo, iščejo, izgubijo, podrejo, božajo, prinesejo, posejejo, te zlakotnijo in nasitijo obenem ... česa vsega ne storijo - včasih zgolj v trenutku.

    http://hanzigela.blogspot.com/2010/07/zardevam.html

    OdgovoriIzbriši