sreda, 7. julij 2010

Dont Give Up

 
Mislim, da ga ni človeka, ki ne bi imel trenutka, ko ga popade malodušje … pomanjkanje volje ….
in takrat bi si želela slišat .. nekaj iz srca … nekaj iskrenega … besede izrečene s tistim žarom, ki te povzdigne … nekam v nebo .. ti povrne voljo .. moč … predvsem zato, ker so besede iskrene … in ker so res namenjene tebi … meni ...

…. Zate …. Zanjo ….. Zanj ….. Za njih …. Za vse vas …….
..... Zame …..


Ni lahko … vsak dan ..je napor .. ki jemlje ceno .. .davek … in ko mi praviš, da si OK … tudi takrat, ko to nisi, vem … vem, ker te čutim, ker te poznam … ker te imam rada.
In veš, rada bi ti samo povedala, da tudi , ko si na tleh .. .potolčen in sam … ko tvoji dnevi niso uspešni in sijajni …. tudi te dni si moj dragi … te nimam rada nič manj … takrat še bolj čutim to čustvo do tebe … še močneje me prevzema … še bolj si želim, da bi ti znala … da bi ti lahko pomagala … in ko se tebi zdi, da si ničvreden … beden in plehek … jaz vidim človeka, ki se poskuša pobrati … ki je za trenutek izgubil vero v vase … in jaz sem tu, da ti pomagam … da ti ponudim roko, da vstaneš … da preženem te temne oblake … in prikličem sonce …. Se spomniš sonca … sonca v najinih očeh … sonca ujetega v mojih laseh ..

Želim ti reči, da nikar ne pozabi .. .tudi ko bo najhuje sem tu .. .ZATE …
vedno, ker si moj dragi …
nikar ne pozabi ….

.... življenje je čudež ... tako bi ga morali živeti ....

Ni komentarjev:

Objavite komentar