torek, 6. julij 2010

Narava mi je dala


V ekstazi dveh teles .. prepletenih sem bila spočeta in narava je pričela svoj ples.
Ples, ki ga že od pradavnine in še dlje pleše, vedno znova .. nezmotljiva.
Ustvarja nas, vas, njih .. on, tiste …. Vse … od živali do rastlin .. do nas ljudi.
V svoji ustvarjalnosti nenadomestljiva
.. nikoli brez idej ..
.....… večna .... vsemogočna ….....
...
..
.
Ko je ustvarila mene si je vzela čas …... prav toliko, kolikor ga je potrebovala.
Odločila se je, da bom ženska .. ker mi vedno ne bo lahko, ker bodo na moji poti preizkušnje, kjer bi moški klonil.
In ker sem ustvarjena kot ženska, mi je narava dala potrpežljivost.
Tisto, ki jo poznajo matere, ker ta je drugačna … skoraj neomejena … in se vsak dan širi
in meje se vsak dan odmikajo.
Vsadila mi je občutke … čutnosti, ki so brezmejni, ko že pogled zadošča, da spoznam bolečino, ko berem in slišim besede, ki niso napisane in ne izrečene.
Ker razumem plemenitost tudi, ko ta boli in jemlje moč.

Ko je nizala delce mene in me ustvarjala si je vzela čas in mi vsadila brezpogojno ljubezen
in mi pozabila pokloniti sovraštvo.
Mi je dala pozornost … mi je dala srce in poleg položila še razumevanje.
Dala mi je nežnost in otroško dušo, dala mi je moč neštetih bojevnikov in poklonila mi je mir, nežno ga je vpletla v moja vlakna
in nato mi je dala vero,
vero v vase, da zmorem in da sem.

Poklonila mi je nemoč, žalost, ranljivost … krhkost, zbeganost ..
odločnost .. poštenost, iskrenost
in vedenje, da vse to imam.

..
.
Napotila me je v svet .. brez navodil in načrta
… samo …
.. ker je verjela, da je moja popotnica dovolj ..
Kaj bom počela je prepustila meni
in mi zaupala, da zmorem, ker sem ustvarjena od nje.

Dala mi je vse, na meni pa je kaj in kako bom.

Še vedno hodim, živim in čutim. Še sem tu, takšna kot na začetku,
samo nekaj brazgotin krasi mojo dušo .. tisto dušo, ki mi je bila podarjena.
Še je čista in neokrnjena
včasih boječa in hkrati močna
pa vseeno nežna in odločna.
Pripravljena in pozorna, da ujame košček sreče, žarek upanja,
Se ognem zlobi in sovraštvu, če pa ju srečam
.. takrat pa, se bliska in grmi … ker se le branim ..

Samo to in nič drugega!

Ni komentarjev:

Objavite komentar