torek, 7. september 2010

Kaj so bili predhodniki in kaj ste postali VI

Čas v katerem živimo ni enostaven .. Nič več ni preprosto .. Vse se je spremenilo v boj .. pehanje za denar .. vsaj v večini primerov gre zato. In ko v zadnjih nekaj mesecih sledim boju zdravnikov za višji dohodek (mimogrede, že tako imate visoke dohodke) mi gre na KOZLANJE. Ljudje živijo na robu preživetja, vsakdanji boj za najosnovnejše dobrine jih izčrpava in ko poslušajo-mo o vaših težavah, boju za pravično plačilo .. se mi obrača v želodcu. Zdravnik že tako dobivajo zdravniški dodatek ... medicinska sestra, ki prav tako dela, dežura in verjetno večji del noči preživi na nogah, kot vsi DR , ki so takrat v službi ... me prav zanima koliko nanese njen dodatek, če ga sploh dobi ... vaše prisege ob končanju študija .. z njo si lahko obrišete rit, kajti tako ali tako nič ne pomeni. Pred očmi vidite le svoje želje ... in jih opravičujete na način, ki je daleč od mere zdravega in moralnega okusa. Ko pomislim, da so usode bolnih položene na milost in nemilost v vaše roke ... me postane strah in le upam lahko, da vas moji bližnji ne bodo potrebovali in da ima generacija, ki sedaj študira kanček več moralnih načel in se vam ne bo pustila zapeljati .. v vaš pokvarjeni svet.
Včasih ... še ko sem bila otrok, sem poslušala odrasle, ki so o zdravnikih govorili s spoštovanjem .... Dragi moji, spoštovanje je nekaj kar pride kot dar za dobro opravljeno delo ... za nekaj kar se nekomu zdi samoumevno .. in pri tem ne zahteva plačila, temveč nesebično in brez vzvišenost opravlja svoje delo, ki ga tako zelo opevate .... Kot otrok sem razumela, da če si zdravnik .. si več kot človek, si nad človekom, usoda ljudi je v rokah zdravnikov in na njih sem gledala kot na .. nadljudi ... danes vas pomilujem ... smilite se mi, ker ste iz poklica, ki je bil včasih nekaj tako spoštovanega uspeli v nekaj letih spremeniti v cirkus, ki ga ima vsa okolica že polno glavo .. Sramujte se sebe in svojih ciljev ...In ko boste nekoč sami pred seboj polagali račune, bo prišel čas, ko vam bodo iz vaših skritih predalov padala trupla ljudi, ki bi jih lahko rešili ... pa vam je denar pomenil več ...

6 komentarjev:

  1. vsem nam bodo ob končnem obračunu leteli iz predalov... dolgovi. neplačani računi. smrdljivi štumfi. trde besede. neplačane položnice... s to razliko, da na nekaterih bodo cifre, ki se jih bo dalo poravnati - na nekaterih pa...

    OdgovoriIzbriši
  2. Podpišem! Tolk hrupa za 150 evrov bruto, ki naj bi jih dobili manj! Pri 10.000 evrih dohodkov! Jaz v dveh dneh v bolnici nisem videla enega dohtarja (bi naj morala razumet, ker je bil lih Božič), sam sestre so okrog letale in se opravičevale za sranje, ki so ga dohtarji naredl.
    Sori, me tema čist razpištoli!

    OdgovoriIzbriši
  3. mojca - mka ... ja nekateri pa, se pa bojim, da veliko ljudi med nami .. niso več ljudje ...

    OdgovoriIzbriši
  4. maja .. res naj jih bo sram ..kje človek dobi tak ego ..

    OdgovoriIzbriši
  5. ja, tukaj se pa tudi jaz z veseljem podpišem. Kaj je res toliko ljudi popolnoma brez čustev, brez občutkov, brez normalnih meja. In tem ljudem bi naj zaupali svoje zdravje? Nak, nak, brez velike nuje že ne, saj se da tudi s čajčki in naravnimi kremicami veliko narediti, pa tu je še alternativa, ki jo tile z "DR" dodatki tako vztrajno teptajo. Se bojijo, kajne?!

    OdgovoriIzbriši