nedelja, 19. september 2010

Človek kaj si postal ….



Hja, res kaj smo ostali .. Kje so časi, ko je bilo popolnoma samoumevno, da človeku v stiski priskočiš na pomoč .. brez kalkulacij … preračunljivosti …Drek .. res kam smo padli ..?!!
..
V teh dneh strmim v ekran ..TV … in sledim poplavah naokoli po SLO … in stiska me, ko pomislim; lahko bi bili mi … potem pa na netu berem komentarje v slogu provokacija, zezanja in celo privoščljivosti … Jebela ljudje, kaj vam je. Res, tudi jaz sedim doma … res nisem priskočila na pomoč, sem doma in sem na suhem .. voda do mene ne more … le tista, ki pada z oblakov …. Pa vseeno ne pišem komentarjev in vsako priložnost izkoristim za futranje kompleksov … za politično provokacijo …. Zato, da bi se počutila močno tistih nekaj piškavih trenutkov … Kje imate obraz …. Če je to demokracija. … potem je demokracija norost, ki si je večina od nas ni želela …
..
Upam, da ljudje, ki so utrpeli škodo ali jo še bodo, ne berejo, oziroma ne bodo brali vaših bedarij ….. Da jih bo pomoč dosegla prej, kot pričakujejo in da posledice ne bodo prehude ….
..
Ma kaj sploh še pišem .. pošasti smo postali … ne ljudje …vsa večina …

Ni komentarjev:

Objavite komentar