sreda, 5. december 2012

Polna vtisov ..




Sploh ne vem kje naj začnem .. Igra je fantastična in spet se je izkazalo, da poleg Meryl Streep lahko vsak igralec, tudi Tommy Lee Jones postane romantičen , celo privlačen .. Priznam, da je karizmatičen, v tej vlogi pa je prekosil samega sebe. Tako kot je bil Clint Eastwood v filmu The Bridges of Madison County nekaj posebnega, je sedaj to storil Tommy. Zgodba je čisto vsakdanja in življenjska in to je tudi razlog, da se te dotakne. Tisti, ki filma ne razume .. kaj naj rečem, žal mi je za takšne ljudi .. film pač govori o življenju vsakdanjih ljudi in tegobah v katerih se več ali manj znajdejo vsi, ki živijo življenje … polno življenje, ko v nekem trenutku ni časa zase, za partnerski odnos in če ta razkol traja predolgo se znajdeš v situaciji, ki je tu odlično prikazana … ne bom dolgovezila, film je nekaj, kar je treba pogledat …

Hope Springs 

6 komentarjev:

  1. Meni je bil zelo všeč. Samo nameh je bil včasih bolj grenak... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahah ja Majcha... vsake toliko te s klofuto spravi nazaj v realnost ...tisti, ki ne prizna ... ali laže, ali pa ne dojema ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ja, sem gledala; no meni je bil ta film prav nič holivudski, izjemno realen, na momente krut in grob in nadsploh odličen. Če izdam, da sem od prvega prizora naprej jokala, sem potem res čudna....:D

    OdgovoriIzbriši
  4. nič čudna .. zakaj bi bila, mogoče zato, ker se te dotakne zgodba ljudi, ki so enaki .. v tem ni nič čudnega, čist nirmalno je ... pa še ženski hormoni ...
    drugač me pa žalosti, kako smo ljudje postali neosebni .. nedotakljivi ... kako malo reči se nas dotakne, bolj nas skrbi za živali, kot za ljudi, da ne bo pomote, čisto prav je, da skrbimo za živali .. narobe pa je, ko pozabimo na lujdi .. jebeni časi .. nasilje v družini, lakota .. stiske ljudi .. mi pa kot da smo otopeli .. groza ..
    film je pa zakon .. pri meni je romal v mapo s filmi, ki se ne brišejo .. vreden večkratnega ogleda ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, kar kocine mi gredo po roki navzgor, ko berem tvoj odziv na komentar. PODPIŠEM!!!!!!!

    Zelo malo se nas dotakne, med veliko bi klasificirala; ponudbo hoferja, med močno, pa decemberske popuste!

    Imaš popolnoma prav; danes sem si pripela belo pentljo na plašč; nična toleraca nad nasiljem do ženske!

    In ja, ko je v našem bloku umrl kužek sosede, nam je zagrozila, da bo trupelce dala sodni medicini, češ, da smo ga zastrupili (boženedaj; pač stereotipno družina s 4rimi otroci je avtomatično sovražnica totemskih živali; živali ki zavzamejo središčno vlogo v družini (pudlji, siamske mačke itd.) - Si brala Eleganco ježa?

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ljudje .. kaj smo postali in kaj si delamo ...
    nisme brala, zadnj ečase nimam prav veliko potrpljenja .. žal, berem, ko sem na dopustu .. drugače pa sploh ni časa. veliko ustvarjam .. to je za mojo dušo

    OdgovoriIzbriši