petek, 28. december 2012

Branje




Danes mi je pod roko prišel članek, ki opisuje dogodek v Ameriki .. črna kronika in ne morem, da ne bi pisala o ljudeh, ki tako zelo radi modrujejo pod  članki. Mislim, če je to demokracija, da žališ vse po vrsti, da si v objemu interneta dovoliš vse, potem je demokracija nekaj, česar si ne želim. Ko preberem izjavo v stilu, vsi Američani so butasti, kako debilen narod … in podobno, se res sprašuje, koliko sveta so prepotovali avtorji takšnih »pametnih« izjav in kako so lahko tako zelo »pametni » ljudje, tako zelo ozki v svojem razmišljanju. Nekoč sem slišala žensko, ki je izjavila, da temnopolti ljudje smrdijo, v življenju pa se ni premaknila dlje od Hrvaške. Ko sem jo vprašala, od kod ji takšne informacije in zakaj govori neumnosti in se smeši, me je le debelo gledala in v zadregi razlagala, da je bil njen oče pač rasno nestrpen in, da jo je tako vzgajal. Halo, a to je izgovor za takšno obnašanje. Ko človek odraste je odgovoren za svoja dejanja. Tako naj bi bilo, ne se mi skrivat pod krilo matere in iskat izgovore o vzgoji , ki si jo bil deležen. Sooči se in si dovoli razmišljat s svojo glavo in ko poslušam o zabitih Američanih … no ja … bi se dalo razmišljat in razpravljat o tem kdo je kaj.
Ne prenesem posploševanja … in na jetra mi gre .. ko poslušam zabite in zavrte SLOVENCE, ko vse po vrsti mečejo v en koš. Vsi smo KAO navdušeni nad Japonsko in njenim naprednim in zdravim življenjem, a dejte no. Kaj pa kitolov, pobijanje delfinov .. gojenje krav v nadstropjih … da ne govorim o jedrski energiji in obsedeni strahom z lakoto, pa še bi se našlo.
Vsi narodi imajo neke karakteristike, ki so za njih značilne … ampak zato še ni nujno,d a so vsi butasti, debilni … in podobno … mislim no .. kje živim …

Ni komentarjev:

Objavite komentar