torek, 7. december 2010

Zakaj že .. je vredno??

Zaradi nasmeha mojega sina, zaradi dotika rahle ledene snežinke, ki me nežno pogladi, preden se ob dotiku z mojo vročo kožo spremeni v kapljico, zaradi mivke v crocsih, zaradi vlažnih dlaneh, tik pred poljubom v rosni mladosti, zaradi glasbe v hladnem mokrem jutru, ko se drenjam na busu in me ritmi odnesejo v sanje. Zaradi vonj po svežem kruhu, zaradi mehkobe objema in iskrenih oči, zaradi komuniciranja brez besed ... zaradi sonca na zaspanih vekah, zaradi črk neprebranih knjig ... zaradi ukradenih nasmehov ...skritih pogledov .. Zaradi zaupanja živali, zaradi lepote planeta ... in iskrenih ljudi .... prijetnega žgečkljivega občutka, ko ti polž leze po roki ... ..zaradi vsega tega je vredno biti tu ... in še kaj bi se našlo ...
Saj vem da sem mal nora .... ampak vse to je .. lepo ... prijetno ...


....

Danes pa so bili v jutru z menoj udarni Ramstein, nežen Robbie Williams, sanjava Norah Jones, divji Chris Doherty in argentinski tango v izy Jazz izvedbi francoskih virtuozov ... Zmešnjava glasbe, vsaka po svoje nora .... tako kot sem jaz ... taka pač sem :))))))))

Ni komentarjev:

Objavite komentar