ponedeljek, 16. januar 2012

Jebena politika


Nikoli se nisem vidla v politiki, niti kot komentator .. nimam prav veliko pojma o njej in se vanjo ne poglabljam … me pa jebeno moti to kar se dogaja ta hip v naši lepi Sloveniji. In ker že nekaj dni besnim in robantim na ta račun, sem se odločila, da svojo jezo izlijem na blog in si dam duška .. a ne.?!
Kaj me jezi .. ? Rovarjenje nekaterih .. ki nimajo občutka, kdaj je potrebno odnehati, ki se obnašajo, kot da so edini v Sloveniji, ki imajo pamet, jajca in sposobnost vodit državo. Moti me, da se ponovno rinejo v vrh, kljub temu, da so svojo priliko že imeli in so z njo naredili .. kar pač so. Če mi en pokaže nekaj dobrih reči, ki so se zgodile takrat bom utihnila in molčala cela štiri leta, ker pa se žal ne spomnim drugega kot tega, da se je razprodala država .. dobili smo kup tajkunov, ki so obogateli .. celo četico afer, ki še danes nimajo epiloga …. In sedaj bi oni ponovno vladali .. ma ne me jebat no … pa še MNZ jim dajmo, da bodo lahko pospravili vso preteklo nesnago  …. Fak pa taka država, kjer si človek, ki je v kazenskem postopku jemlje pravice,  ki mu ne pripadajo. Pa ne mi zdaj, da nisi kriv dokler ni na sodišču dokazano .. Vsi vemo kako je s pravico na sodišču … vsi vemo, da je denar sveta vladar …eh .. drek …
Skratka J … daj še drugim priliko … in nehi srat na kup, k se te že ven iz dreka ne vidi …

Ps: volitve so povedale svoje in čeprav majhna razlika, je ta dovolj, da se ve kdo je zmagovalec.. obnašajte se odraslo in nehajte zapravljat naš denar .. in našo prihodnost …

Ni komentarjev:

Objavite komentar