torek, 20. december 2011

Ryan Gosling




Tkole .. Ryan je igralec, i je bil meni precej tuj, ko sem prebirala blog v katerem so se pregovarjali kdo je lepši Ryan Gosling ali Bradley Cooper. Ok meni se zdita oba precej HOTTTTTT … in težko bi rekla kateri je bolj… sem si pa vzela čas in pogledala nekaj filmov od Rayna in ugotovila, da je hudičevo HOT …dober igralec, kameleon … bi rekla, predvsem pa cenim to, da se loteva vlog, pri katerih ni najlepši .. kjer ne poudarijo njegove .. HOT …. Podobe, pač pa igrajo na karto dobre igre, kar pa mu gre zagotovo dobro od rok … dečko obvlada .. pa še HOT je .. ane!!!?
Tule je še klip iz filma, ki me je zelo navdušil in se lotil tematike, na šokanten način .. mogoče bo kdo dejal ameriška jajca ..OK, morda res, pa kljub vsemu film, ki se te dotakne .. šokira, spravi  razmišljanju ... in to je tisto važno ..
naslov filma Lars and the real girl




Ni komentarjev:

Objavite komentar