ponedeljek, 21. marec 2011

Včasih ..


Včasih ..
Včasih bi se rada obnašal tako kot otroci… Z nogo bi udarila ob tla in rekla ; ne grem se več!! ..točno to bi naredila …že samo misel na to, mi prikliče nasmeh .. kako debelo bi gledali , se spraševali kaj mi je, ali mislim resno in podobno .. Jaz pa bi z brado sunila proti njim, se zavrtela na peti in odbrzela .. kr nekam … Včasih ima res dovolj in mislim D O VO L  J  ..zakaj sem vedno jaz tista, ki mora bit zrela, odgovorna … zakaj …
Drek vse skupaj .. kok mam dost …

6 komentarjev:

  1. poskusi. usekaj s peto ob tla in še jezik lahko pokažeš. ne vem, zakaj imam občutek, da bi zaleglo veliko bolj od prijaznega dopovedovanja ... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jutro mojca ..
    hahahah si mi nasmejala obraz, prava mala jutranja telovadba .. in imaš prav .. bili bi v šoku, morda pa bom probala ... :)))
    tnx, sploh nisem vedla, da tole kdo prebira ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravijo, da moraš, kadar si slabe volje, za mrgodenje uporabiti 42 obraznih mišic. In samo 4, da komu pripelješ pošteno okrog ušes. Remebmer that.
    Aja, pa zapomni si tudi da če se hočeš kam premaknit, moraš tu in tam komu stopit na prste. Je pač gužva....:)
    hang on.

    OdgovoriIzbriši
  4. yemamaya .. hahahahahah, madona si me nasmejal ... odličmno .. eno okol uh, pa na prste, pol pa gas proč .. ;)))
    tnx

    OdgovoriIzbriši
  5. no worries ;) there's plenty where that came from.(ne pravijo zastonj, da zmagam v cinizmu na dolge proge)
    oglasi se kaj, ko boš v depri, na mojem blogiču, pa si bova kako zateženo natipkale,pa mal pogodrnjale, pa bomo prec usi boljš volje:)
    skratka, ne sekirat, itak bo drugo leto decembra konc sveta, kar pomeni, da moramo samo še leto in pol zdržat, pol je pa tko al tko vseeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. yemamaya ... hahhahaha tnxxxxxxxxx .. sem že firbcala pri tebi .. in bom ziher še ...:)))
    zdaj pa grem mal na sonceeeeeeee

    OdgovoriIzbriši