nedelja, 5. maj 2024

Smrt

Smrt
Zadnje čase veliko razmišljam o smrti .. ne o svoji, niti ne o tem, kaj pride po tem, ko zadnjič izdihneš …. bolj tako na splošno. Vsak izmed nas, je verjetno že izgubil koga … jaz pred leti mamo … lani očeta, ki mi je bil tujec in ga nisem videla trideset let in šokantno je, kako zelo me je prizadelo. Ne smrt, pač pa vsi spomini, ki so se prebudili. Ok, pa ne bom o tem, to bo zgodba o mojem razmišljanju o smrti. Kako se z njo soočiti, kaj storiti … me prav zanima ali bom takrat ko bom tik pred njo, tudi tako razmišljala … morda.
V nekem Danskem filmu sem zasledili pogovor dveh oseb o samomorilcih .. mladih ljudeh, ki se ubijajo zaradi negotove prihodnosti .. zaradi stisk, ki jih ponuja to življenje. In eden od udeležencev pogovora je dejal; včasih je bil samomor dejanje starejših ljudi .. častni samomor, ki je rešil starega in bolnega tegob, bolečin in mu vrnil dostojanstvo in ob enem rešitev za potomce, svojce, ki so zanj skrbeli.

Sprašujem se, če ni najbolj človeško, sesti za mizo, se pogovoriti, povedati, da je življenje, ki je za nami bilo lepo, polno in da smo popolnoma zadovoljni s svojo preteklostjo, da je življenje, ki je pred nami polno bolečine in strahu in da je bolje reči, IMEL SEM SE DOBRO IN PRIPRALVJEN SEM ODITI ….

Ni komentarjev:

Objavite komentar